उत्तर प्रदेश अधीनस्थ सेवा चयन बोर्ड (UPSSSC) ने राजस्व निरीक्षक (Revenue Inspector) के 465 पोस्टों के लिए वेकेंसी निकाली है।
Uttar Pradesh Service Selection Commission (UPSSSC) has invites online application for the recruitment of 465 posts of Revenue Inspector.
[Press CTRL+D]
Note: Stay connected with us and we will regularly provide right direction for you upcoming examinations.
“If you have any query regarding this post then you can comment below and you will be responded soon or if you want to share some information/ Experience with us then you can write at the email address given in Contact Us page”
Uttar Pradesh Service Selection Commission (UPSSSC) has invites online application for the recruitment of 465 posts of Revenue Inspector.
Important Dates (महत्वपूर्ण तिथियाँ): -
Start of Online Registration
(ऑनलाइन पंजीकरण की शुरुआत) |
02 May 2016
|
Last Date of Fees
Payment
(शुल्क भुगतान की अंतिम तिथि) |
21 May 2016
|
Last Date of Online
Registration
(ऑनलाइन पंजीकरण की अंतिम तिथि) |
19 May 2016(Part I)
23 May 2016(part II) |
Total No. of Posts (पदों की कुल संख्या): -
Revenue Inspector 465
Posts
Click For Exam Scheme & Syllabus (परीक्षा योजना और पाठ्यक्रम)
Category
Name
|
No. of
Post
|
General
|
241
|
SC
|
94
|
ST
|
9
|
OBC
|
121
|
Freedom Fighter
|
9
|
Ex-Army
|
23
|
PH
|
13
|
Skilled Player
|
--
|
Women
|
91
|
Click For Exam Scheme & Syllabus (परीक्षा योजना और पाठ्यक्रम)
Examination Fees (परीक्षा फीस): -
General/OBC Rs. 185/-
SC/ST Rs. 95/-
PH Rs. 25/-
SC/ST Rs. 95/-
PH Rs. 25/-
Age Limit (आयु सीमा): -
Between 18 to 40 Years as
on 01 July 2016
(उम्र 18 से 40 के मध्य दिनांक 01 जुलाई 2016
से)
Educational Qualification (शैक्षिक योग्यता): -
Must have Graduate Degree in Commerce or Economics.
How to Apply (आवेदन कैसे करें): -
Interested candidates can
apply only through online mode. Here is the process to apply
इच्छुक उम्मीदवार केवल ऑनलाइन मोड के माध्यम से आवेदन कर सकते हैं, आवेदन करने की प्रक्रिया नीचे दिया गया है: -
इच्छुक उम्मीदवार केवल ऑनलाइन मोड के माध्यम से आवेदन कर सकते हैं, आवेदन करने की प्रक्रिया नीचे दिया गया है: -
- 1. Go to Official Website WWW.UPSSSC.GOV.IN
- 2. Go to Notifications/Advts. And Click on “Notifications/Advertisements”
- 3. Click on “Apply Button” which is given in subject line of advertisement.
- 4. Complete your First Step of Registration.
- 5. Note Down your Registration number for fees payment and wait at least 48 hours.
- 6. Again go to Home Page WWW.UPSSSC.GOV.IN
- 7. Go to Online Application Segment and click on Fees Deposition Option
- 8. After fees deposit, Note down your Transaction id and take printout of that.
- 9. Again go to official website and complete final step of registration
Note: If you are facing any problem regarding links then
direct links are also given below
आप लिंक के बारे में किसी भी समस्या का सामना कर रहे हैं तो सीधे संपर्क भी नीचे दिए गए हैं
आप लिंक के बारे में किसी भी समस्या का सामना कर रहे हैं तो सीधे संपर्क भी नीचे दिए गए हैं
Important links (महत्वपूर्ण लिंक)
Bookmark this
page for quick view of Latest update regarding this news
[Press CTRL+D]
Note: Stay connected with us and we will regularly provide right direction for you upcoming examinations.
“If you have any query regarding this post then you can comment below and you will be responded soon or if you want to share some information/ Experience with us then you can write at the email address given in Contact Us page”


सर मेरा चयन हो गया है.. मगर नियुक्ति पत्र का कुछ पता नहीं चल रहा है... Pls help me... 8009712649
ReplyDelete